mandag, november 13, 2017

Facebook-pause

Plutselig fikk jeg mer enn nok av Facebook. Jeg brukte alt for mye tid der inne også. Måtte inn og sjekke, rett som det var, om noen hadde lagt ut noe av interesse. Jeg fikk ikke gjort så mye annet.

Det er vel snart to måneder siden jeg tok den drastiske beslutningen om forlate Facebook. Kontoen eksisterer fortsatt, så det er fullt mulig å kontakte meg via Messenger, men jeg har slettet alle jeg kjenner, forlatt alle grupper og endret litt på navn og profilbildet.
Har du behov for, eller ønsker å komme i kontakt med meg, så kan du jo ringe eller sende e-post? Jeg er også på Instagram. 

Et liv uten Facebook er ikke like enkelt som for 10 år siden, for Facebook samarbeider med så mange andre aktører der ute på nettet, så det å slette kontoen blir ikke aktuelt.
Jeg kommer nok til å returnere til Facebook igjen når jeg føler meg klar for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar